Thursday, July 28, 2011

Mari Makan Lagi...

Jumaat lepas , satu majlis makan malam penghargaan dari pihak SAINS untuk ICTU. So semua la warga kerja ICTU di jemput hadir . Seperti biasanya, aku pasal makan never say no..hehehehehe. Juga ada jugak cabutan bertuah untuk malam tersebut dengan hadiah utamanya Ipad2 16Gb 3g. Wasehhh…memang terbaekkk punya hadiah. So semua la pasang niat mau menang itu Ipad termasuk lah aku yang bukan kaki gajet nie. Yelah dah benda tu nak di beri percuma, sapa tak nak. Dan seperti biasa jugak lah, kalau bab cabutan bertuah yang aku jarang2 dapat bertuah, untuk ke sekian kalinya aku memang lagi set pinggan mangkuk..( sampai bini aku cakap aku muka mangkuk sebab tu selalu dapat benda alah nie..) . Rahim the lucky person yang menang Ipad, dah la dier baru beli satu beberapa hari sebelum. Murah rezeki wa cakap lu..
Then sapa la buat dajal cadang nama aku nyanyi satu lagu, aku tak kisah la bab “menyumbang” suara nie, tapi at least bagi la salam dulu. Lepas aku nyanyi , siap ribut pulak malam tu..hahahahaha. Memang “sumbang” betul suara aku. Tapi aku tak kisah, for fun beb….
Some pictures to share…




No comments:

Selamat Hari Raya Aidilfirtri 1442H /2021- Pandemic Raya yang kedua.

Tersusun rapi sepuluh jari, Bunga melur si bunga melati , Ucapan dihantar pengganti diri, Mohon maaf setulus hati. Assalamualaikum ...