Friday, July 8, 2011

Holiday aku..summary nyer..

Dah abis dah cuti aku n the family. Lima hari di KL, aku rasa anak aku dah cukup puas, aku bawak dier main kat Berjaya Times Square n Petrosains KLCC. Aku rasa yang paling dier enjoy mesti kat Times Square. Bini aku lak, dier ader rasa kureng sikit sebab tak sempat nak shopping tudung dier banyak2 giler. Untuk aku, semua ok. Memang exercise giler aku masa kat KL. Ye la jadi tukang angkut barang, angkat anak aku, angkat stroller dier..keluar muscle perut aku…Kena lak time pegi time Sales giler2 kat sana. Discount sampai tahap 80% pun ada, aku tak lepas peluang angkut baju banyak2, anak aku la paling untung sebab aku n bini aku banyak beli barang untuk dier. Bini aku siap angkut kain kat Jln TAR, tudung n baju kurung siap.
Aku dah hilangkan kerinduan aku nak lepak makan kat A&W..rindu beb layan rootbeer+float diaorang. So memang dah lepas gian giler la aku. Aku siap pi pekena nasi kandar kegemaran kue kat food republic. Pi bantai Nando’s. Pegi ke tempat2 nostalgia macam Pertama, Sg Wang, BB plaza..tempat port kue masa dulu2. Time pegi Sogo, aku rasa bini aku kat dalam dunia dier sendiri ( dunia wanita ), apa taknya dikelilingi oleh handbag2 yang lawa2 plus discount yang amat mangabur matanya hahahaha…
Stay aku kat Grand Millenium, boleh tahan jugak. Tapi yang spoilnya banyak Pak Arab time tu. Aku takder lah masalah sangat kat diaorang, Cuma masalah timbul bila aku tersama lif dengan pak arab yang ketiak hangit. Cipet betul..hijau biru muka aku senak tahan nafas..badigol punya pak arab muka hensem ketiak hangit. Munkin dier tak tau fungsi deodorant kot. Satu lagi yang tak best, pemandu2 teksi. Mentang2 la pak arab banyak time tu, tak nak ambik local. Ambik pun dier cas mahal giler. Berlagak betul pak teksi kat area bukit bintang tu.
Time balik Kuching memang cabaran, ye la bag ringan pastu jadi berat cam batu, tambah lagi dengan extra hand luggage, keluar lagi muscle perut aku pehhhh…nasib baik tak overweight sangat.
Overall, best sebab cuti ngan wife n anak aku. Until next time..tunggu anak aku besar sikit n dah boleh teman mak dier beli belah..




4 comments:

Tia said...

dah pandei ngesep anak dara u.... hehehe

Uncle Seven said...

Hahahahaha..Tia...kak mandik pandey masang make up...puzzle i..

Coffee Girl said...

aisey... 2 kali ku maca bab muscle perut keluar. hahaha. sikhal, berbaloi bah, ya gunanya ada laki nak.

Uncle Seven said...

C.G..menar bah..kuar masucle perut ku hehehehehe

Selamat Hari Raya Aidilfirtri 1442H /2021- Pandemic Raya yang kedua.

Tersusun rapi sepuluh jari, Bunga melur si bunga melati , Ucapan dihantar pengganti diri, Mohon maaf setulus hati. Assalamualaikum ...