Tuesday, July 19, 2011

Aku di sana..Anfield, Bukit Jalil

Bila aku dengar Liverpool mau datang, dah tertanam dalam hati aku akan ada di Bukit Jalil. dan itulah yang terjadi...YNWA...best giler beb...tak sangka lak yang aku dapat tengok feveret team aku main depan mata.

First thing aku buat bila landing KL, pegi Pavillion. Geng aku cakap kat sana dah jadi Anfield. Kat Entrance Pavillion , dier buat benda nie...rasa macam masuk Anfiled lak aku hehehehe


Kat dalam aku jumpa nie, tak lepas peluang punyer...


Lepas tu, aku kena lak check in. Aku stay kat Anjung KL. Steady jugak tempat nie. Untuk 3 ari, aku bayar RM 100. Mat salleh banyak kat sini...



Wish aku boleh upload banyak gambar, tapi takder kesempatan..just a few to share..


2 comments:

Ms Tikot said...

Kat cney Anjung KL ya?

Uncle Seven said...

Sebelah Corona Inn, berdepan royale bintang. area bukit bintang..

Selamat Hari Raya Aidilfirtri 1442H /2021- Pandemic Raya yang kedua.

Tersusun rapi sepuluh jari, Bunga melur si bunga melati , Ucapan dihantar pengganti diri, Mohon maaf setulus hati. Assalamualaikum ...