Friday, July 22, 2011

Aku berjalan..

Dalam aku ronda2 kat KL, aku terjumpa la dengan lukisan2 grafitti. Aku memang suka tengok lukisan grafitti. Masa aku naik monorel nak pegi medan tuanku stesen, ada satu bangunan nie yang dah tak guna , aku tengok banyak lukisan grafitti kat sana yang lawa2..tapi takder kesempatan nak singgah.
Few drawing yang ada dekat tempat aku tinggal, aku sempat ambik. Not a perfect art but still there is a beauty for me..





Aku juga suka dengan tattoo design, aku sempat ambik gambar dengan couple dari Jerman nie, kedua2 nya penuh dengan tattoo kat tangan dan kaki..


Masa kat bukit bintang hari tu pun jumpa mamat yang jadi statue kat sana, dua orang nie pernah kuar kat majalah 3 dulu, disebabkan kalau nak ambik gambar bayar RM2 dengan diaorang dan aku malas betol nak bayar ( memang tak sporting aku nie...)..kawan aku ambik gambar aku dari jauh, aku berdiri jauh sikit dari dua mamat nie..hehehehe


3 comments:

Coffee Girl said...

Hep! bayar! bayar!

Uncle Seven said...

C.G...rrrr...sik mok ehhh..

dausulaiman said...

ceh kena bayar! tp amik gambar dr jauh mmg terbaik, lol

Selamat Hari Raya Aidilfirtri 1442H /2021- Pandemic Raya yang kedua.

Tersusun rapi sepuluh jari, Bunga melur si bunga melati , Ucapan dihantar pengganti diri, Mohon maaf setulus hati. Assalamualaikum ...