Monday, June 27, 2011

10th Anniversary Dinner..


The annivesary Cake..nyaman oooo



Pada malam Jumaat yang lepas, Opis angkat aku menyambut ulang tahun yang ke 10 penubuhannya. So satu majlis jamuan makan malam diadakan secara sederhana di Pullman untuk meraikan ulang tahun tersebut. Aku baru 2 ½ tahu jerk at unit nie. Aku ada a great boss, down to earth punya orang, memang gua suspect ngan dier.
So, majlis makan malam tu juga mengucapkan selamat tinggal kepada salah seorang orang lama ICT yang akn terlibat dengan pertukaran pekerja dengan kerajaan persekutuan untuk 2 tahun dan akan bertugas di Putra Jaya.
Memang enjoy banget malam tu, gua jadi emcee. Lepas tu lak bertukar jadi penyanyi, salah seorang “penyumbang” suara malam tu. Aku bawak 2 lagu, Slumber( OAG ) & cant buy me love ( beatles ). Saja jer aku layan2 nyanyi, setengah dari diaorang memang talented, ada bakat menyanyi.
To my Opis angkat, Hepy 10th Anniversary.

Aku tengah get ready untuk me"emcee"










4 comments:

Ms Tikot said...

Oit, paragraph 1 suspect kah respect ;-)

Sapa nak bertukar ke KL ya?

Tia said...

auk eh... sapa transfer ya?

Uncle Seven said...

Pn Raya yang transfer ya

Coffee Girl said...

aku baca 2-3 kali tek... 'suspect'?? hahah. Hidup William!

Selamat Hari Raya Aidilfirtri 1442H /2021- Pandemic Raya yang kedua.

Tersusun rapi sepuluh jari, Bunga melur si bunga melati , Ucapan dihantar pengganti diri, Mohon maaf setulus hati. Assalamualaikum ...