Thursday, May 12, 2011

Mat Salleh ...

Kebiasaannya aku tengok orang pakai baju2 jersi team2 EPL, team England, Brazil , Mexico , Belanda, Holland and aper2 jer team football yang femes la. Tapi that day masa aku bawak anak aku pegi lepak2 ambik angin petang kat waterfront sambil tengok polis buat roadblock, aku terjumpa la mat salleh. Yang buat aku tertarik, sebab dier pakai jersi bola pasukan kebangsaan. Ia merupakan satu pemandangan yang aku jarang tengok, which cant stop me dari tegur mat salleh and tanya boleh tak aku ambik gambar. Biasalah si mat salleh nie cukup sporting, dier bagi aku gaya selamba.

Sebetulnya, kira bangga jugak la ada mat salleh sudi pakai baju team bola kebangsaan kita. Ye lah walaupun kita punyer ranking tak lah sehebat mana dalam ranking dunia, tapi at least ada jugak foreigner yang pakai baju team bola kita. May be untuk mat salleh tu , it just a shirt tapi untuk aku, it’s an honor.

3 comments:

Ms Tikot said...

Cney endak nya oleh baju ya kah???

Khairul Onggon said...

Wahhh... nang mena ehhh.. bangga ku nangga ehhh.. Tahniah pok kerana berjaya ngambik gambar ya.. Mahal gambar ya.. :)

KiKiHanakO said...

ntah² nya nang orang malaysia.. tapi berdarah kacukan.. haha.. memang kmk da kawan kedak ya juak.. muka sik ubah seperti orang pakistan.. sekaliiii kelaka maunya rasa nak pengsan.. jawap melayu /. how? hahah

lebih kurang dakya lah.. :P

Selamat Hari Raya Aidilfirtri 1442H /2021- Pandemic Raya yang kedua.

Tersusun rapi sepuluh jari, Bunga melur si bunga melati , Ucapan dihantar pengganti diri, Mohon maaf setulus hati. Assalamualaikum ...