Monday, May 30, 2011

Kungfu & Selamat Hari Gawai..


Hujung minggu lepas aku pegi la dengan bini & anak kue pegi tengok Kungfu Panda 2. Anak aku memang tertunggu2 citer ni nak main kat wayang. Apa yang aku dapat cakap, memang lawak giler citer Kungfu Panda2 nie. Dari mula sampai akhir, memang ada klas. Anak aku memang terbahak2 ketawa. Aku pun joint sama ketawa besar dalam panggung tu. Memang berbaloi la aku bayar tiket untuk tengok citer nie. Kalau aku ada 10 ibu jari memang aku akan beri semua thumbs up untuk citer nie. Karekter memang hidup, kena la pulak penghayatan watak Po oleh Jack Black memang best. Hidup giler wa cakap lu.
Bila dah tengok citer nie, aku masih lagi terlepas 2 lagi citer, iaitu Pirates of The Carribean dan Kongsi. Entah bila la ada kesempatan nak tegok,harap2 masa cuti Gawai nie aku sempat tengok 2 citer nie. Itupun kalau ada kesempatan, sebab banyak jugak jemputan majlis kahwin masa cuti Gawai nie, mula dari 1st June sampai la 5 haribulan, penuh wa cakap lu. Then my big boss buat rumah terbuka Gawai on the 1st day of Gawai nanti. Mesti pegi punya nie.
BTW, aku nak ucapkan selamat Hari Gawai untuk yang menyambut Hari Gawai. To Big Momma aka Tia, and Coffee Girl ..tak buat open house ka????...

No comments:

Selamat Hari Raya Aidilfirtri 1442H /2021- Pandemic Raya yang kedua.

Tersusun rapi sepuluh jari, Bunga melur si bunga melati , Ucapan dihantar pengganti diri, Mohon maaf setulus hati. Assalamualaikum ...