Monday, April 18, 2011

Lega dah...


Abis dah election, abis dah caci maki antara parti, tapi sampai ke mana nya? Tak kemana2 pun. Kawasan aku pun dah bersih dah, takder lagi poster2, bendera2 parti. Dah aman dah sikit. Cuma aku harap sapa2 yang menang itu, buatlah tugas betol2. Jangan lah nok aniaya orang yang beri kepercayaan dengan semua calon2 nie.
Aku juga terkena penangan kesibukan election nie. Kalau dulu2 tak pernah pun aku nak tau jumlah undi, janji tau sapa menang pun cukup. Tapi bila aku di suruh bertugas kat bilik operasi, for the first time nya aku terpaksa tauk jumlah tu semua, peratusan mengundi, kita orang jugak antara orang yang terawal yang dapat semua result. Best jugak.
Now, life dah back to normal. Takder lagi Sejiwa Senada, takder lagi kena bertugas kat bilik operasi sampai tengah malam. Semua balik to normal. Sekarang dah boley beri tumpuan penuh kat kerja opis.
Yang akan mendatang dalam jadual aku sekarang nie, majlis makan malam sempena dah 10 tahun ICTU di wujudkan, makan malam untuk perhargaan kepada semua yang involve di Sejiwa Senada untuk ICTU , my ulang tahun kawen hehehehe…masuk yang ke 8 tahun early Mei. Wasehhhhhh…steady aku. Persediaan untuk taklimat hujung bulan nie, taklimat ICT Security Officer dan ACIO/CIO untuk semua pejabat kerajaan dan berkanun. Kalau korang perasan, semua aktiviti nie melibatkan aktiviti pemakanan yang sedap2 yang amat bahaya untuk kesihatan dan boleh mengenyangkan aku serta meningkat jisim isipadu lemak badan. Uihhh bahaya jugak nie. Yang pastinya aku kena la berpuasa dulu sebelum semua aktiviti nie start. Control beb heheheheheh…

5 comments:

Ms Tikot said...

Kmk ada knk invite x (muka x malu ;-P hu..hu..)

Uncle Seven said...

hehehehehehe...undi 10 years ICT akan ada invitation...

Uncle Seven said...

typo la pulak **untuk** instead of undi hehehehehe...after effect election Ms Tikot

Coffee Girl said...

kamek orang ada juak kena invite sik? hehe

Uncle Seven said...

hehehehehe....lak i nyemput...

Selamat Hari Raya Aidilfirtri 1442H /2021- Pandemic Raya yang kedua.

Tersusun rapi sepuluh jari, Bunga melur si bunga melati , Ucapan dihantar pengganti diri, Mohon maaf setulus hati. Assalamualaikum ...