Wednesday, March 2, 2011


Pemenag hadiah untuk setiap 1 jam


Pemenang hadiah2 utama


Pemenang hadiah2 utama


Akhirnya, aku dah abis bertugas untuk program Sejiwa Senada. Alhamdulillah . Syukran. Sri Aman adalah lokasi terakhir tugasan gua untuk program ini. Dah abis dah. Apa yang aku dapat? Aku dapat sakit badan, batuk yang terok dan selsema. Jadi selepas ini, aku pasti yang aku akan bertapa dalam opis, tak pergerakan ke mana2. Dengan kerja2 yang tertunggak agak banyak disebabkan ole program ini, banyak aku yang kena buat cepat2 sebelum dateline. Yang pasti tertunggak hingga tahun depan projek KIK opis nie. Tak sempat group kita orang nak ikut konvensyen untuk bulan Mei ini.
Semalam citer fevered aku dah mula season 11, citer CSI. Kalau final episode dulu, dier orang kena carik Dr Jekyl, kali nie start with a bang, ending citer nya malam tadi dia roang masih ada pengebom bersiri yang belom tertangkap. Sekurang2 nya malam Rabu aku sekarang nie dah ceria balik.
Bercakap pasal citer2 nie, ada few movies yang aku tengah2 tunggu sekarang nie. Antaranya Cowboy vs Alien ( Daniel Craig )- citer nie macam best jer bila aku layan trailer, then citer smurf, ( teringat zaman kecik2 dulu , dudok depan tv tunggu citer smurf nie ), pastu citer Rango – belom pasti gi samada citer pasal sekor sesumpah nie. Semalam lak aku tengok preview citer World Invasion-Battle of Los Angeles, macam layan jer…
Yang pastinya, aku cuba nak kejar masa sekarang before dateline kerja..adios ..

1 comment:

Coffee Girl said...

duhal di Sri aman...

Best kan CSI? sik sabar... sik sabar!

Selamat Hari Raya Aidilfirtri 1442H /2021- Pandemic Raya yang kedua.

Tersusun rapi sepuluh jari, Bunga melur si bunga melati , Ucapan dihantar pengganti diri, Mohon maaf setulus hati. Assalamualaikum ...