Sunday, February 20, 2011

hidup songsang yang mengganggu ketenangan hidup aku..

Ada sesuatu yang menggangu aku semasa tengok tv ari nie. Diaorang main kan Ricky Martin latest song, tak ingat apa nama lagu tuuu. Tapi yang mengganggu aku adalah paparan video klipnya. Terang2 video klip tu tunjuk gay couple, lesbo couple..arghhhh apa dah nak jadi dengan orang putih nie. Ilek2 jer diaorang promote gaya idup songsang tu. Humanity disorder. Dan beberapa ari lepas aku baca kat surat khabar, gay couple sekarang nie boleh dapat kan anak dengan ibu tumpang dari India, mengikut laporan, banyak pasangan gay nie buat program ibu tumpang nie kat India sekarang sebab kos lebih murah. Tapi tak pernah ke diaorang piker masa depan anak diaorang nanti. Entah2 bila dah besar nanti kena ejek, sebab anak gay. Bukan ker tekanan perasan budak tu..ish2 kesian.
Sesungguhnya mereka semua dah tak ingat dengan tuhan, dengan hukum alam. Kita telah di jadikan berpasangan. Bukan nya sesama jenis. Pasangan kita adalah perempuan. Aku pun tak reti kenapalah benda nie mesti jadi. Betul2 dah akhir zaman. Diaorang tak takut ke HIV, AIDS..jangan lah kita ingat kan kenikmatan sahaja.
Semoga anak ku, anak2 buah aku, kaum keluarga ku terhindar dari penyakit nafsu ini. Amin…

3 comments:

miss nar said...

dlm metro emarek ada cerita pasal seorang perempuan yg ada madu tpi madu nya PONDAN! gelik kmk baca..dunia akhir zaman tok mcm2 jak..mintak lindung dan d jauhkan dr ahli keluarga kita kan..

Uncle Seven said...

Ya lah miss fida...dasat juak, imagine jak perasan rempuan ya, nya kalah oleh org laki dalam hal melayan lakinya....aduhhh...sadis2...

mavis viviena said...

huhu..ada kmk baca article ya..apa dh jadi ngn org zmn nektok..mcm2 olah daknya.

Selamat Hari Raya Aidilfirtri 1442H /2021- Pandemic Raya yang kedua.

Tersusun rapi sepuluh jari, Bunga melur si bunga melati , Ucapan dihantar pengganti diri, Mohon maaf setulus hati. Assalamualaikum ...