Wednesday, February 2, 2011

Happy Chinese New Year ...


Tak lama lagi Tahun Baru Cina..lebih kurang dalam 9 jam lagi. Malam nie dah plan nak bawak anak aku tengok jiran sebelah rumah aku main mercun & bunga api. Kompom meriah malam nie…dam dam dum bunyi mercun, semarak lah raya cina ini tahun…
Jadual besok dah ada 3 buah umah nak pegi, so dah pakat2 ngan member seopis nak kongsi raya sama2. Hopefully besok tak ujan, cerah. Lagi lah meriah kalau cuaca baik besok. Petang aku ingat nak pegi bawak anak aku pegi layan cerita kartun Yogi bear kat wayang nun. Dan besok jugak lah besday bini aku. Arghhh tensen betol apa nak kasi dengan dier kali nie. Bini aku siap announce lak esok cuti umum sempena besday dier ( mentang2lah besok memang cuti umum pun..).
So complete laa besday celebration untuk family aku tahun nie. Yang bestnya, besday aku, biniku and anak kue berturutan , semuanya dekat. So memang meriah la sebab lepas sorang, sorang lak sambut besday.
So, untuk semua kawan2 Cina aku…Gong Xi2…kalau saya datang nanti jangan lupa kasi angpau, paling2 kurang pun kuih pau pun aku terima seadanya..

No comments:

Selamat Hari Raya Aidilfirtri 1442H /2021- Pandemic Raya yang kedua.

Tersusun rapi sepuluh jari, Bunga melur si bunga melati , Ucapan dihantar pengganti diri, Mohon maaf setulus hati. Assalamualaikum ...