Friday, January 7, 2011

Ajinomoto..

Sukses …video yang aku buat untuk hari perhimpunan kakitangan JKM kat DUN lama. Well, aku tak boleh la ambik credit sorang2, thanks to the CBG team jugak yang tolong carik gambar yang bagus. Itulah video yang aku buat khas untuk special function. For me, satu lagi achievement. Sekarang nie, aku tengah dok study pasal mixing software, ingatkan nak buat dance music sendiri, tengok lah dalam sebulan dua nie, hopefully aku dapat master software tu cepat2.
Semalam semasa dalam perjalanan nak ambik buah ati kue, ader satu kereta depan aku yang betul2 tarik perhatian aku. Mana taknya, biasa kita tengok sticker kereta semua nya lawa2, nama yang di buat sticker pun memang canggih la nama nya. Tapi this car, a white proton saga, dengan sempoinya dier letak sticker ajinomoto..memang sempoi. Totally berlainan dari kereta2 lain , maybe the owner terfikir dier tak nak sama dengan sticker kereta yang lain yang mungkin dah melambak kat jalan tu. Mungkin itu sebabnya dier letak sticker ajinomoto nie kat kereta dier.


tapi aku kira respek la dengan owner kereta nie, sebabnya he dare to be different walaupun ada sedikit pelik. Maybe, satu hari nanti aku jumpa lak kereta pakai sticker Secukup Rasa, mana la tau kan hehehehe...adios.

1 comment:

Ms Tikot said...

Hehe...nang lain dari yg lain keta ya "ajinomoto".

Selamat Hari Raya Aidilfirtri 1442H /2021- Pandemic Raya yang kedua.

Tersusun rapi sepuluh jari, Bunga melur si bunga melati , Ucapan dihantar pengganti diri, Mohon maaf setulus hati. Assalamualaikum ...