Monday, January 31, 2011

Olaa...i'm getting older ( Young at heart )..

Well..it's my birthday today. Best ..why??? Banyak kekawan aku wish aku hepi bufdey kat facebook. Betul2 buat ari yang memenatkan badan aku macam x der aper2 jer. That's the beauty of facebook. Aku tak dapat lah nak balas semua ucapan2 tu, but i'm glad that my friends wrote the wishes for me. Really appreciate it guys. My circle of friends. Bak kata pepatah Melayu, berkawan biar seribu, kasih biar seorang kan. Now offically aku dah berumur 37 tahun. Boleh tahan berusia jugak aku nie. Kebetulan jugak makan arwah emak aku jatuh pada hari ini. Cantik ke tak tu...? Dalam aku celebrate aku lahir ke dunia, aku bersedekah al-fatihah untuk arwah emak aku.
Azam aku untuk kali ini, semoga aku jadi manusia yang lebey baik punya dari setahun dulu. Sekarang nie aku enjoy life aku, more than 10 years ago. With my family around me, my wife and my little daughter yang selalu buat aku cool, apa lagi aku nak mintak kan? Hanya syukur kepada Tuhan for this wonderful life.
Untuk kerja aku, semoga tahun nie aku dapat ler yang aku tunggu2. Ader la tuu..mana boley cakap kan.
Seriously aku tengah kering idea nie, badan aku penat bangat..kebetulan lak malam nie ujan, memang layn giler tidor nie..
Good night ...

5 comments:

Coffee Girl said...

HAPPY BELATED BESDAY UNCLE SEVEN! :-) may your bestest of bestest wishes come true, and may you dont get what you want that you didnt know aren't good for you. 37 is a lucky number!

miss nar said...

happy birthday..lambat sehari..ehehe..semoga panjang umur dan d murah kan rezeki..amin..

Tia said...

selamat hari jadi kawanku....

Vivian said...

eh..padu..happy birthday to you! sikpa umur meningkat..yg penting hati muda..hahaha smoga dmurahkan rezeki..

New Entry "[Cerita Jiwang Saya]Hikmah Itu Bukan Datang Bergolek..Tapi.."

New Entry "[Ailurophile]Rimo Dulu & Sekarang"

Uncle Seven said...

tengkiu2 for the wishes...aminnnn

Selamat Hari Raya Aidilfirtri 1442H /2021- Pandemic Raya yang kedua.

Tersusun rapi sepuluh jari, Bunga melur si bunga melati , Ucapan dihantar pengganti diri, Mohon maaf setulus hati. Assalamualaikum ...