Tuesday, January 25, 2011

dah gaji ka belom nie...

Pejam celik dah nak abis dah Januari, meaning bila dah masuk February nie bermakna dah 11 tahun dah aku kerja dengan majikan aku sekarang. Dan untuk pertama kalinya, aku tak attend dinner company aku. Aku ada sebab sendiri kenapa tak pergi. Tapi okay jugak lah. Dan sekarang nie, jabatan aku kat gomen nie pun dah bertambah ramai dah kakitangan nya, masuk lagi 4 orang budak CBG( pemerkasaan siswazah ). So memang meriah benar dah opis nie. Tempat duduk pun dah bersesak-sesak.
The next program masuk dalam jadual aku sekarang nie, sambutan Tahun Baru Cina bagi CMD kat DUN lama this coming February, Sejiwa Senada Lawas ( may be )- aku standby jer. Then besok lak aku kena pegi Toastmaster lak kat tingkat 12 atas nun. Bunyi macam roti kawen pun ada jugak program nie. Geng cakap program nie boring sebab banyak cakap, tapi aku no hal punya. Nak tengok sendiri camner kan. Kalau tak pegi rugi lak, mana tau ada ilmu best2 pasal public speaking yang aku boleh ambik.
Bila aku tengok alamanac aku untuk tahun nie, Januari dah penuh dengan macam2 event aku kena attend. Aku dah anggap almanac aku nie macam aku punya personal setiausaha pulak. Asal aku tengok jer almanac,mesti ada program dah tulis kat sana. Kira macam dier remind aku ler…
Apa yang pasti, aku punya holiday pegi Sabah end of March dah terbengkalai, malas aku nak cakap pasal aper..sedih la jugak tapi apa boleh buat. Maybe next time kot….
Aku tengok jam sekarang dah pukol 10 pagi….rrrrr…hari gaji ari nie..dah masyuk ka belom…????

4 comments:

Tia said...

kul 5.28pm dah...

lom juak......hahahha

Uncle Seven said...

finally today nya ada dah...

Coffee Girl said...

Toastmaster? best. kelak kitak jadi super roti-kawen! hehe. kenak sik pegi annual gathering tek? gedong kamek pun sikda juak nak.

sooo? dah ada tek? or dah abis?

Uncle Seven said...

Coffee Girl..dah ada dah nya...btw, segal kitak sikda lah mek sik pegi annual gathering tek hahahaha..

Selamat Hari Raya Aidilfirtri 1442H /2021- Pandemic Raya yang kedua.

Tersusun rapi sepuluh jari, Bunga melur si bunga melati , Ucapan dihantar pengganti diri, Mohon maaf setulus hati. Assalamualaikum ...