Wednesday, December 8, 2010

Gabra ku menjelma...

Aduhhhh…..betol2 kesuntukan masa. Banyak sangat benda nak buat nie…dah lah aku belom abis lagi buat video untuk dinner jabatan malam lusa, training untuk persembahan pun tak sempat nak buat latihan lagi nie. Esok pulak dah kena attend Bengkel KIK sehari suntuk kat DUN lama. Hari Jumaat siang tu pulak dah kena pegi ke Riverside nak buat decoration stage and persediaan semuanya. Banget wa cakap lu. Nak curi masa pegi Klinik lagi lom sempat. Next week dah nak gi travelling ke Kapit lak seminggu. Tak tau lagi dah cukup fit ke tak nak pegi travelling. Aku pun hairan tang tetiba jer sibuk semacam nie. Dah lah utang dua report dengan bos & 2 surat jawapan ke Majlis daerah ku belom buat lagi. Tapi apa yang pastinya, kerja2 sampingan sekarang nie, mengganggu gugat la pulak tugas2 hakiki kue. Dah lah banyak department buat urgent request untuk LAN time2 kontraktor nak habiskan kerja2 terbengkalai. Semuanya nak urgent.
Tapi la kan dalam aku membebel tak cukup masa untuk buat itu ini kan, masih gak sempat update blog kue. Hairan wa cakap lu hehehehehe….
Aku rasa takat nie jer lah aku bebel kat sini…keja banyak nak kena buat oooo…

No comments:

Selamat Hari Raya Aidilfirtri 1442H /2021- Pandemic Raya yang kedua.

Tersusun rapi sepuluh jari, Bunga melur si bunga melati , Ucapan dihantar pengganti diri, Mohon maaf setulus hati. Assalamualaikum ...