Tuesday, November 16, 2010

Selamat Hari Raya AidilAdha to all muslim bloggers & frenz..masa aku buat entry nie, takbir tengah main kat Astro nie. Memang menyentuh kalbu betul bila dengar takbir nie. And esok holiday and harap2 u all enjoy the holiday esok. Aku punya baju melayu lagi belum kena iron nie. Tengah piker mana satu nak pakai pagi besok. Surau belakang umah aku, akan korbankan lembu besok. Mungkin aku nak pegi tengok time diaorang sembelih lembu tu nanti.
Apa program aku nak buat lepas semayang raya esok, belum lagi aku fikirkan. Mungkin layan tengok citer movie yang aku dah donlod antara yang dah ada dalam list. Yang pastinya, petang esok aku dah ada jemputan untuk makan2 kat umah bapa saudara aku, apa function pun aku belom tau lagi nie…kepala pun tengah kosong nie, mungkin pasal perut aku kosong jugak time nie…nak makan apa pun belom lagi tau nie…arghhhhhhhhh…
Pasal ler kepala aku serabut sangat ari nie..apa2 Selamat Hari Raya Aidil Adha lagi sekali…salam…

No comments:

Selamat Hari Raya Aidilfirtri 1442H /2021- Pandemic Raya yang kedua.

Tersusun rapi sepuluh jari, Bunga melur si bunga melati , Ucapan dihantar pengganti diri, Mohon maaf setulus hati. Assalamualaikum ...