Friday, November 5, 2010


<
Hari ini adalah Hari Deepavali. Sarawak tak cuti tapi Semenanjung adalah public holiday. Aku tak banyak kawan bangsa India cuma ada sorang dua jer. So aku nak wish diaorang a very Deepavali. Lepas ni lak Hari Raya Qurban, kalau orang gomen, for sure awal punyer pay day. Kompeni aku tak ikut , biasalah, ader lain sikit dari yang lain.
Sekarang nie kat AXN channel, Amazing Race Asia tengah dok main. Aku punyer team feveret , Khairie & Ethan. So far diaorang punyer performance ok, cuma ada la sekali tu, diaorang buat mistake, hampir2 nak terkeluar. Team yang aku paling bengang sekali, for those 2 guys from India, Sahil & Manas. Aku perati diaorang , rupa bukan main macho tapi alahai, buat serba serbi macam bapok. Mengalahkan team pempuan pulak diaorang berdua tuuu…satu lagi team dari Filipina tu, memang best, aku rasa munkin pasangan Malaysia & Filipina nie antara yang masuk the last three. Unless ada kejutan berlaku.


[ tengok betapa hepy nyer Kobe, Garnett & McGrady bila liga NBA nie dah start ]

Basketball pun dah mula jugak sekarang nie, NBA. Miami Heat aku rasa antara team yang akan orang dok perati sebab ader 3 player bagus dalam team tu, Lebron, Wade & Bosh..power beb. Tapi diaorang kalah by Boston ( team aku nie ) dalam opening game..go Boston. EPL lak, aku punyer team, Liverpool baru jer ada sikit improvement. Dapat menang 2 games in a row. Go Liverpool. Diaorang next game will be lawan Chelsea. Kalau boleh menang nie, memang moral boost giler nie.
Dah ujung minggu nie, ingat kan nak ilek, tapi dah jugak ada keja menunggu. Alahai…to my cousin, Oden, semoga u selamat bersanding kat sana, sori Bro, kue tak dapat pegi u punya wedding kat saner, ada keja …semoga kekal ke akhir hayat …

No comments:

Selamat Hari Raya Aidilfirtri 1442H /2021- Pandemic Raya yang kedua.

Tersusun rapi sepuluh jari, Bunga melur si bunga melati , Ucapan dihantar pengganti diri, Mohon maaf setulus hati. Assalamualaikum ...