Friday, October 1, 2010

Kisah Hantu dan makan2...

Secara rasminya , aku menarik diri dari kumpulan Sejiwa Senada Mukah. Semuanya atas sebab peribadi, sesuatu yang kue tak boleh elak. Jadi, cuma tinggal 2 tempat lagi kue akan bertugas, Kapit & Sri Aman. Lepas tu, kue punya turn abis. Kalau kue joint ke Mukah, surely less time kue with my family. Ya lah, lepas Mukah, rest one week pastu terus ke Kapit. Endurance beb…
But , what really interest me this morning..kisah tempat ladang jutawan kosmetik tu kena bunuh, polis2 yang jaga kat situ sekarang nie, cakap selalu dengar suara orang mintak tolong. Seram wa cakap lu. Alih2 polis yang di suruh jaga kawasan tu, dari 2 orang sekarang nie dah jadi 6 orang. Rupa2 nya pak polisi kita nie semua takut hantu hahahahahaha….Satu lagi laporan dalam akhbar cakap, salah seorang suspek tu di datangi oleh satu lembaga…Ha kan dah naya, kena kacau antu orang kena bunuh.
Lepas nie, aku nak pegi ke Raya Open House, kat Samariang, then pagi Ahad pulak, Majlis Ramah Tamah Aidilfitri kawasan kejiranan aku, last function pasal raya lak yang akan aku attend, next week kat DUN lama, anjuran Jabatan Ketua Menteri. Aku rasa kat DUN tu akan jadi penutup sambutan raya tahun nie. Masa tu lah time aku tengok semua muka staf yang ada kat Wisma Bapa Malaysia.
Then, proses makan2 pun akan berterusan untuk 2-3 hari nie, semuanya makan yang sedap2 punyer, rezeki katakan..Alhamdulillah…

No comments:

Selamat Hari Raya Aidilfirtri 1442H /2021- Pandemic Raya yang kedua.

Tersusun rapi sepuluh jari, Bunga melur si bunga melati , Ucapan dihantar pengganti diri, Mohon maaf setulus hati. Assalamualaikum ...