Tuesday, September 21, 2010

Cakap2 lepas Raya...

Aduhhhhhhhhhhhh....lemah rasa badan , lepas cuti panjang tok. dah lah baruk turun keja alu pegi attend meeting. Memang sah, kepala otak aku lembab. Mood pun masih belom naik gik mau buat kerja. 2 upcoming task dah nunggu, pegi Mukah & preparation for WBM ramah tamah Aidilfitri at the Old DUN on the 5th of October. Pehhhh....cabaran benar rasa mok mengangkat mood kerja tok.
Nasib baik masa before cuti aku sempat menghabis semua kerja2 kue. So tak lah banyak sangat yang terbengkalai. One thing yang best bila turun kerja lepas raya tok, melihat kepada staff2 wanita...fuhhhh semua bergaya turun kerja pakai baju Raya...cayalah beb.Macam2 color ada hehehehehe...
Another thing, masa aku kat dalam lif tadik, aku ter'over' heard lah these 3 ladies chatting to one another, dia orang cakap lah( discussion perempuan u all tauk jak lah ) tujuan sebenar diaorang pegi to rumah rakan sekerja nya semalam, bukan nak jalan raya but saja jer nak tengok rumah teman sekerja diaorang tuh...
Bahaya jugak kaum wanita nie, ada ka patut nawaitu jalan ke rumah nak tengok rumah jer bukan nak mintak maaf...fuhh dasat2...
Apa yang aku dapat belajar dari sini, hati2 bila kawan sekerja pempuan datang rumah..hehehehehe...

No comments:

Selamat Hari Raya Aidilfirtri 1442H /2021- Pandemic Raya yang kedua.

Tersusun rapi sepuluh jari, Bunga melur si bunga melati , Ucapan dihantar pengganti diri, Mohon maaf setulus hati. Assalamualaikum ...