Sunday, June 6, 2010

Piala Dunia fever...

Lepas meeting majlis perkahwinan anak Usu Salim n Usu Sebot. Wahhhhhhhh….ada termasuk emosi juak hehehehehe…..tapi best. Banyak benar sedara mara aku yang berkumpul di sana. Nang best hehehehehe. Lamak sik molah kerja cam tok. Ya lah best nya di kampong. Walaupun tarikh kahwin masih jauh, lebih kurang sebulan gik, tapi ok lah kerana tugas dah di beri sama rata. Nang style. Rindok rasa nyawa.
Banyak lah aku jumpa , adik kakak yang mostly nya semua nya dah besar2, dah bekerja. Pandei rasa sik sabar juak ada aku tok. Sik pandey kue nok explain perasaan kue best bila kumpul rami2 cam ya. Next week Piala Dunia start, cun2 time aku mok pegi travelling waduhhhhhhh…aku dapat rasa yang Piala Dunia kali tok akan di menang oleh Sepanyol. Nang dah demam gila time tok ngan Piala Dunia. Tapi dalam kita syok2 ngan bolasepak tok jangan lah lupa ngan saudara2 kita di Pelestin nun yang menderita, tapi apa yang aku Nampak, tindakan Israel ya adalah a sign. Aku sik tauk sign apa, tapi aku rasa lah nya di kemuncak kekuasaannya…ya lah sidak nya loba gilak…tapi sik apa. Kelak akan ada askar yang akan merang sidak tok, just wait n see….adios…

No comments:

Selamat Hari Raya Aidilfirtri 1442H /2021- Pandemic Raya yang kedua.

Tersusun rapi sepuluh jari, Bunga melur si bunga melati , Ucapan dihantar pengganti diri, Mohon maaf setulus hati. Assalamualaikum ...