Sunday, March 28, 2010


Wahhh..syahdunya pagi minggu ini. Hujan lebat, cuaca sejok, kenak lagi hari minggu…arghhh…apa in nya, memang best ber’tekong’ atas tilam tok. Bini & anak aku memang tengah layan ‘surfing’ di buntal time aku nulis blog tok( maksudnya memang tengah nyenyak tidor lah ). Apa yang pasti, banyak teman seopis aku akan tidor ngan nyenyaknya ujung minggu tok….aku rasa semua dah rasa ringan palak, mikir apa mok polah & planning apa yang patut. Minggu yang memang menyibukkan bagi aku. Kerja boleh tahan banyak, molah preparation for pameran gik.
Apa mok dikata minggu tok…saying goodbye to kawan sekerja yang ada plan2 mok berenti kerja memang lah sik best. The one that I hate the most. Saying good bye to kawan yang nok pergi bercuti pun sik best, tensen hooo….bila aku mok plan cuti aku pun. Last week aku pegi meringan palak ngan check in di Santubong nun. Wahhh best rasa nya lari dari kerja tok. But , back to saying goodbye, I hate it, yalah bila dah ada kawan kerja baru kelak , mok kenal agik, mok tauk ati budi agik, mok tauk nya sama palak kah sik?? Mun ok, nang ok, mun kenak ya tiba2 jenis nyombong ya, nang jadi hampas la jawab nya.
Mungkin ari tok, aku rasa macam mauk meronda di spring jak, or the hills, new place and kinda cool too, just that the shop is not yet open. The hotel itself just do their grand opening by our CM recently, a new landmark in Kuching and tempat mok lepak. Area segitiga emas ya memang makin best, best for walk around, town planner yang molah nya best.
Perut aku dah berbunyi tok, mok carik breakfast, lapar la pulak oleh cuaca sejok gini2…Roti canai anybody..???

2 comments:

f.loren said...

citporrahhhh itu roticaneyy!! jelesss whahaha. ingat kolesterol (ngesak ati) haha

Uncle Seven said...

farah....balit Kuching sound..kelak i belanja makan roti canai ...

Selamat Hari Raya Aidilfirtri 1442H /2021- Pandemic Raya yang kedua.

Tersusun rapi sepuluh jari, Bunga melur si bunga melati , Ucapan dihantar pengganti diri, Mohon maaf setulus hati. Assalamualaikum ...