Tuesday, March 2, 2010

Pengalaman Maulidur Rasulku....

Aku baruk ajak balit dari Sri Aman untuk perarakan Maulidur Rasul. Secara amnya, best experience tapi yang menyedihkan bilik tempat aku bermalam ya sungguh2 mengecewakan. Mun di banding dengan dragon Inn di Sarikei yang cokia ya, cokia lagik lah Hotel Taiwan tok.


Tok lah Hotel Taiwan ya....

Local Sri Aman madah ya otel apek, which aku rasa bersetuju juak ngan pendapat sidak ya. Bilik aku ya dah jak penuh ngan conteng2 rah dinding, macam aku tengok public toilet ya berconteng penuh dengan madah2 yang berbau lucah.


Coba kitakurang maca sajak lucah rah pintu bilit otel aku tok...


Tv dalam bilit aku ya TV kaler tapi tv ya first generation pun TV kaler.



Aircond pun ada juak , tapi keadaan aircond ya sungguh menyedihkan.



Spacing bilit ya , untuk duak orang tapi sungguh2 sendat. Layak untuk seorang jak bilit ya.



Nasib bait juak roommate aku, best. Nya is a magician, nya boleh molah trick2 macam yang di polah oleh David Blaine, Cyril and Magic Asia yang selalu main di AXN ya. Aku ingat kan sidak nya ya dah makei ilmu sihir, but bila aku kelakar ngan roommate aku ya. It is totally skil. Their finger tips can sense the card movement , mahir dengan weight daun terup pakei sidak nya molah trick ya. Dalam ya, aku sempat belajar dua trick dari nya. 2 most simple skil.
Apa yang pasti, bila aku balit ke Kuching. Aku nang bergosok benar2 badan ngan dettol.

No comments:

Selamat Hari Raya Aidilfirtri 1442H /2021- Pandemic Raya yang kedua.

Tersusun rapi sepuluh jari, Bunga melur si bunga melati , Ucapan dihantar pengganti diri, Mohon maaf setulus hati. Assalamualaikum ...