Sunday, February 7, 2010

Tensen tahap dewa aku...

Obsess? Aku sik pernah terjumpa orang obsess . Tapi itulah yang terjadi ngan anak buah aku. Kesian aku bila dengar cerita nya. As if macam sikda urang peduli jak….Cerita bermula dengan ceita anak buah aku tok nok kawen, ngan kekasih ati.Aku pun suka juak lahhh…sanggup booking tiket sempena majlis kahwin nya.Nak dijadikan cerita, seminggu dah nok kahwin, sidak perempuan ya madah sik jadi. Ilek2 jak sebelah rempuan ya nangguh kahwin. Apa kes???? Aku dah marah. Tiket dah beli apa semua,alih2 sik jadi ya nang taik pau. Benda ya terjadi sebulan lalu…aku marah tapi aku diam kan ajak. Jadi bila anak buah aku tok dah pergi Kuching, belajar rah Giat Mara ya, aku selongkarlah kisah sebenar nya….
Bila aku slow talk dengan anak buah aku, rupa2nya..keluarga pihak rempuan yang bermasalah. Kahwin di tangguh sebab atas alasan yang langsung sik masuk akal. Apa? Nya ingat kerja kahwin tok macam kita mauk turun nanggar wayang??Kitak orang tauk alas an apa k rempuan ya nangguh kawen tek just bcoz anak buah aku ada rami kawan rempuan di facebook dengan tagged. Sik jahanam panama ya…and yang best nya perempuan tok jenis syok sendiri paduhal. Nya tauk password facebook anak buah aku, nya selalu update facebook paduhal…aku ingatkan anak buah aku sendiri yang update fbnya. Kronik benar dah tok…Yang aku sik tahan abang perempuan ya ilek2 jak nganok anak buah aku urang utan di wall face book. Sial benar…Nampak benar jak sidak ya sik tauk cerita sebenar .
Apa yang aku perati selama anak buah aku ada di kuching tok, miak rempuan ya every 3 minit akan call tepon handphonenya…anak buah aku ilek ajak…aku yang tensen…, sampei aku embak nya nanggar wayang , telepon anak buah aku sik berenti berbunyi…

No comments:

Selamat Hari Raya Aidilfirtri 1442H /2021- Pandemic Raya yang kedua.

Tersusun rapi sepuluh jari, Bunga melur si bunga melati , Ucapan dihantar pengganti diri, Mohon maaf setulus hati. Assalamualaikum ...