Monday, January 4, 2010

Malam New Year aku...

Well it’s 2010 already. I’m spending my New Year celebration watching movie at MBO, Sherlock Holmes. Even for the New Year countdown I was at the Karaoke box at the top floor of the MBO with people that totally a stranger to me….a beauty of Sarawakian, konsep 1 Malaysia. Bini aku masa ya on the road, pegi antar somebody pulang rumah, ya lah aku terkial2 nyambut new year sorang dirik di sia. Nasib bait ada countdown kat atas ya. Macam biasa, new year di Kuching, akan penuh dengan road block, as if dah jadi macam adat sidak traffic & JPJ also Rela nyambut new year cam ya. Apa la….
Malam ya aku outing sampei pukol 3 pagi, pertama kali aku berjaga sampei time ya since aku ada anak. Lebih kurang 3 tahun dah. Pelik jak aku rasa, coz time ya aku biasanya dah jauh belayar sampei ke Buntal. After the countdown, aku lepak jak kat MBO waiting for my wife, lalek jak aku merati urang sekeliling. Paling aku notice, singkat nya baju sidak perempuan ya. MBO ya sejok macam dalam freezer, tapi baju rempuan ya memang singkat..mauk mintak separ barangkali….blur aku.
Anyway, happy new year to all. Adios….

No comments:

Selamat Hari Raya Aidilfirtri 1442H /2021- Pandemic Raya yang kedua.

Tersusun rapi sepuluh jari, Bunga melur si bunga melati , Ucapan dihantar pengganti diri, Mohon maaf setulus hati. Assalamualaikum ...