Monday, December 21, 2009

The endurance of Sordi's body...

Minggu2 terakhir bulan Disember benar2 mencabar minda ku yang penuh dengan ketenangan tok hehehehe…Kereta sik alah 2 jak rusak. As if dah macam musim nya agik nok rusak mintak duit , tapi bila dikenang2, nasib bait nya sik rusak teruk benar2. Mun sik lagik la naya aku dikerja nya. Tapi berabuk juak poket dikerja oleh kereta ya. Apa boleh buat, hopefully nya akan terus baguslah lekak ngeluar banyak duit k ngatur nya.
Pejam celik dah nak ujung tahun 2009 dah. Sik lamak lagik 2010 datang, meningkat agik setahun umur aku. 4 tahun lagik aku akan berumur 40-an. Aku pernah janji ngan ku pun aku ada a few benda mauk achieve before umur aku 40 tahun. Aku still have about 4 years to fulfill my dream. Mun aku dapat accomplish nya memang best lah, mun sik dapat kira disappointment ngan aku lah. Sik berjaya dengan matlamat yang aku mauk capai. Life has been wonderful so far , nothing to regret.
Maintain a good health so I can watch my daughter grow up, I just added this into my list. But list tok bergantung dengan umur panjang, sihat tubuh badan. Aku dah rasa mauk ilek dah, so far I’ve been pushing my body the a limit which also surprise myself. Only certain people will know. Never regret, just do it.
Alhamdulillah.

2 comments:

Ms Tikot said...

Samalah kta, keta kmk dah 2-3 minggu tok malar jk rosak. Bait sekejap... pas ya rosak agik... malar jk mintak duit, mun 2-3 sen x juak apa, tok x, sekali rosak RM 200-300.

Uncle Seven said...

Tikot...kmk dah mok cecah angka ribu wooo huhuhuhuhu

Selamat Hari Raya Aidilfirtri 1442H /2021- Pandemic Raya yang kedua.

Tersusun rapi sepuluh jari, Bunga melur si bunga melati , Ucapan dihantar pengganti diri, Mohon maaf setulus hati. Assalamualaikum ...