Thursday, October 1, 2009


Arghhhhhhhhhh…..Come with a vengeance. Raya dah abis dah….walaupun orang madah syawal sebulan , nang bengap lah urang ya….Raya bila di nilai sebenar-benarnya waktu kita mintak ampun, maaf , segala kesalahan yang kita pernah polah…disamping miak miak kecik molah collection duit raya…
Ada molah tahlil sikit di pagi raya ,untuk arwah mak & bapa, besar jasa nya duak ngan aku, aku sayang benar ngan parentku huhuhuuhu….sik terbalas budi sidak…
The best Eid Mubarak ever kerana anak ku dah mengerti apa itu raya..best ada jak. Anak aku lah yang paling gago ..suk benar aku…
Makin usia ku meningkat, aku makin paham, adik-beradik jak yang aku ada…
Biniku….mintak maaf zahir & batin kerana bersabar dengan kerenah aku..bagus bini aku…
Laki kepada adik arwah mak aku, Pak Udin pass away 2 ari dolok hmmm
Family ku yang besar makin kecik…huhuhuhuhuhu…

No comments:

Selamat Hari Raya Aidilfirtri 1442H /2021- Pandemic Raya yang kedua.

Tersusun rapi sepuluh jari, Bunga melur si bunga melati , Ucapan dihantar pengganti diri, Mohon maaf setulus hati. Assalamualaikum ...