Wednesday, September 2, 2009

Wahhh..lamak benar dah aku sik update blog aku. Dah hampir sebulan sik ber update. Sebelom apa2, aku ingin nok ngucap selamat menyambut bulan Ramadan, lom terlambat lagik aku rasa…aku cuma sempat maca blog update by Ms Tikot, Big Momma ajak..huhuhuhuhuhu…
Banyak aktiviti sebelom tok, tapi paling best aku rasa kejadian yang berlaku di tempat taklimat ICT kat Santubong nun. Cerita seram sebenarnya yang menimpa salah seorang dari penceramah jemputan dari Kuala Lumpur. Kejadian tok berlaku pada 17 Ogos lepas, nya sampei di Santubong ya kira ahir juak lah, so sedikit penat, sampei2 bilit nya lalu tertidor lah. Mok di jadikan cerita tek, nya tersedar lah dalam pukol 3 pagi macam ya. Bila nya sedar ya tek, nya lalu nanggar perempuan berbaju putih dengan rambut yang panjang berdiri dekat almari bajunya. Nya ingat mauk nanyak macam nei rempuan ya dapat masok dalam bilitnya, tapi sik keluar sora( time tok aku dah goose bump dah nengar cerita tok ). Tiba2 perempuan alu menghilangkan diri, slow & steady nya iIang kedak asap….( mak oi ..nang tercacak bulu tuboh aku dah ). Lepas ya, nya pun tilam terturun as if macam ada urang baring di sebelahnya, apa lagi alu angkat lah member. Sik tidor sampei pagi nya kesian. Masa berik ceramah nya , lesu ajak muka kawan .
Malam kedua pun sama juak, another one lagik kenak kaco. Kali tok participant yang kenak. Modus operandi nya sama juak. Nasib aku sik kenak kaco, yang best nya semua orang laki yangkenak kaco. Memang sah antu rempuan ya dahaga kan kasih saying kali…or dahaga kan the ‘s’ word hahahahahaha..mun sik , sik lah semua orang laki yang kenak kacau….
Waduhhhhhhhh seram nya…..aku sik boleh lah madah nombor bilit....hahahahaha jahat nya aku...

No comments:

Selamat Hari Raya Aidilfirtri 1442H /2021- Pandemic Raya yang kedua.

Tersusun rapi sepuluh jari, Bunga melur si bunga melati , Ucapan dihantar pengganti diri, Mohon maaf setulus hati. Assalamualaikum ...