Tuesday, July 14, 2009

Bulan Aktiviti...


Disebabkan sikda pengunjung, toklah kerja aku, bergambar ajak ....

Sekarang dah masok minggu kedua Julai, Nampak gaya nya berkuranglah update blog aku bulan tok. Kira boleh tahan juak bulan tok. Last week aku gago rah CITA kat Hilton, ya lah expo yang paling boring yang aku pernah join.
Nampak gayanya PC Fair di Miri end of this month dah kenak tangguh. Semuanya pasal selsema babi. Frust lah aku sik jadi travelling. Now Sibu tengah nunggu agik, lain macam jak ,akan kenak tangguh juak kali. And yang masih tinggal now is SKMM Broadband Fair di The Springs. Walau weh…boringnya.
Pasal mok travelling tok juak, aku baruk tauk pasal aku pun entitlement for hotel berapa. Kecewa nya aku nangga, nang sik patut, let say mun aku pergi ke KL, nei ada hotel di KL dalam harga RM 90. Waduh heh kesian kesian. Bagi aku , tok is antara weakness yang masih ada rah management time tok. Bukan mauk mintak lebih-lebih, tapi biar lah sesuai ngan perkembangan semasa. Tok belom time aku pegi ke KL gik. Giney nak mun one day nang aku terpaksa travelling KL. Naya-naya…
Function di Santubong Resort baruk jak kompom tek, 17th-19th Ogos. Berkampung di sia lah 3 ari kelak. Event nya memang padat. Tapi best juak, at least bergerak juak dah muscle2 aku yang dah lamak juak ilek tok hahahahaha…

No comments:

Selamat Hari Raya Aidilfirtri 1442H /2021- Pandemic Raya yang kedua.

Tersusun rapi sepuluh jari, Bunga melur si bunga melati , Ucapan dihantar pengganti diri, Mohon maaf setulus hati. Assalamualaikum ...