Thursday, June 25, 2009

Wah aku dah tengok transformer sequel malam tadik, Revenge of the Fallen. Nang layan abis. Action packed and humor semua ada sekali dalam movie ya. Aku suka watak baru dalam cerita ya, lawak gila. Aku boleh madah 10 out of 10 ya cerita ya. Jalan cerita/plot nya memang ok gila. Tabik to Micheal Bay. Mikeala( Megan Fox) wahhhhhh so hot & sexy. Seriously, Megan Fox nang kacak, mata birunya & bibir nya cukup sexy.
Walaupun aku pegi tengok sorang2 malam tadik pun best juak. Bukan selalu aku jadi urang bujang kinek tok hahahaha. Aku perasan juak ada urang tengok aku and munkin bermain dalam palak sidak nya, “sikkan miak tok tgk wayang sorang , sikda gf kah ? sikda geng kah?”or aku yang perasan. Biasalah bila jalan sorang2 tok..macam2 main lam palak. Aku perasan dressing sidak ada pelik2 ckit mlm tadik, up to date lah, tapi setengah nya macam sik kenak ngan pemakainya. Macam one couple ya, girlfren nya macam kedak nangka kenak bungkus jak aku tengok. Terlebih gilak pesen gothic nya ya.Boifren nya makei cap yang lonjong semacam ajak dari atas. Dah jak muka nya bulat, nang out abis hahahaha. Senyum kedirik jak aku oleh nya.
Ya baruk first day kue survive time bini pegi cuti tok. Ada 6 ari agik to go. Anak aku dah demam dah. Sian tengoknya rindu ngan maknya. Tapi sikpa hal, next holiday kompom , the three of us akan cuti sama-sama. Bukan nya apa, before anak aku ada, kmk duak only . But kinek tok, we used to be a three piece band. Bila sorang sikda tang sik cukup korum jak. For this weekend aku dah plan mok cuci, baruk plan jak, molah lom tentu agik hahahaha. Tapi cuci baju sudah semestinya. Kelak sikda stok baju pakei next week.
Aduh heh….

No comments:

Selamat Hari Raya Aidilfirtri 1442H /2021- Pandemic Raya yang kedua.

Tersusun rapi sepuluh jari, Bunga melur si bunga melati , Ucapan dihantar pengganti diri, Mohon maaf setulus hati. Assalamualaikum ...