Thursday, May 14, 2009

boring nya aku.....

To sexy …comment from others regarding my new header. So by majority, I change the header again but more to harmony.Hahaha..a bit surprise with the response hahahahaha…mungkin lah keterlaluan , kita orang timor memang masih dengan adat. Kue paham kawan-kawan…glad that ada urang yang concern.
Kerja memang kurang masa tok, even I’m looking for things to do right now.DUN sitting macam effect semua department ajak.Semua slow time tok. Sampai aku gelisah dalam opis sik tauk apa nok polah …wondering around just to kill some time. Seriously I do not know what to do to….
Aku dengar muzik, quran mp3, apalagi ….my bosss just walked pass me going to the DUN. Arghhhhh..aku mauk ada kerja…bukan ilek….never in my mind to move new section just for the sake of doing nothing…. I

2 comments:

Tia said...

sedap mata memandang header ya... he he he
polah ngan ku sigek lok...:)

Uncle Seven said...

berminat sila hantar gbr kat kue

Selamat Hari Raya Aidilfirtri 1442H /2021- Pandemic Raya yang kedua.

Tersusun rapi sepuluh jari, Bunga melur si bunga melati , Ucapan dihantar pengganti diri, Mohon maaf setulus hati. Assalamualaikum ...