Thursday, April 2, 2009

Waratwan Sambilan hahahaha

Malam Jumaat lepas adalah girl’s night out untuk bini aku. Jadi nya pegi nanggar wayang ngan kawan-kawan nya tengok citer Knowing. Pelakon nya Nicholas Cage but I’m not a big fan of Nicholas Cage so I just skip this movie. Meaning aku ada banyak masa free. Bini aku keluar dalam pukol 7 macam ya but aku masih nyaga pameran kat Spring time ya. So aku kenak pulang rumah , mandik and keluar balit around 10.00 macam ya. Aku makan malam makan nasik ayam. Layan beb. Pasya aku terkayo2 kat belakang Parkson and terjumpa Goh Tze Chin. Aku tanyak ngan nya, sinei nya, nya madah lah nya lepak rah Piccaddily ngan Jacqueline Chong and kekawan. So aku pun join sama sementara nunggu bini aku. Nok di jadikan cerita lepas, lepak ngan sidak dalam sejam macam ya aku rasa mok make a move . So aku jalan lah balit ke kereta aku. On the way ya, aku terjumpa dua orang pondan tengah molah ‘bisnes’ nyual dirik. Aku tanggar jam masih awal, so aku decide nok lepak ngan pondan duak orang ya kejap. So aku tunggah lah nya duak ya, aku tanyak boleh lepak sik ? Boleh kata nya duak. Oklah aku berik tips ngan nya duak untuk berloyar ngan aku. Lalu lah nya duak nanyak , mauk servis kah bang. Cepat2 aku nyawab aku straight, dah berbini, tok tengah muang masa semenatara nunggu bini aku abis nanggar wayang. So aku mok startlah nanyak soalan ngan duak orang pondan ya. Apa di offer sidak ? So dengan berbesar atilah nya duak madah, nya duak offer kepuasan. Untuk servis ‘blowjob’ per session is RM30, tapi nya duak madah bagus main terus kerana bayarnya Cuma RM50 ajak. Wow! Aku tanyak agik sinei tempat main? Nya duak madah ada tempat, bilitnya duak di atas Taman Sri Sarawak ya.So aku tanyak agik, sapa selalu melanggan sidak, so dak nya pun madah Melayu , Cina , Orang Putih . Orang putih paling suka lah coz sidak nya suka main “belakang’ hehehehehe. Aku lalu ketawa oleh nya duak. Aku pun tanyak sidak nya layan Cina ya sik bau kah coz kemeh sik basuh. Tauk apa jawab sidak, sik kisah lah bang, janji duit masok . AKu apa lagi ketawa nang bagei nak rak. Dunia dunia. Tapi curiosity aku masih kuat, aku tanyak agik selain ya apa juak di offer sidak, lau straight to the point nya nanyak, kitak mok main three some kah ? What? Hmmmmmmmm…….
Aku tanyak, adakah dengan pondan semua, nya duak madah munmauk rempuan nya boleh call perempuan “sun’…wow kata aku. So aku tanyak lah berapa cost semua ya, ok kata nya duak nya , rempuan aku kenak bayar RM100 and another RM50 adalah untuk tips sidak nya. Wow……kata aku, sik sangka juak aku, with RM 100, harunm bulak you guys can get your wildest fantasies hahahahaha…Actually aku banyak nok di tanyak tiba tiba tepon ku berbunyi, rupa2 nya bini aku call madah citer dah abis….Sik sempat aku ngabis kerja wartawan aku menyingkap servis sidak pondan…well next time aku rasa hahahahaha….

Itulah pengalaman aku….Wah nang sekalor kerja aku tok hahahahaha……

1 comment:

f.loren said...

hahhahha sikda kerja lain. mok ekot lain kali. jadi journalist.

Selamat Hari Raya Aidilfirtri 1442H /2021- Pandemic Raya yang kedua.

Tersusun rapi sepuluh jari, Bunga melur si bunga melati , Ucapan dihantar pengganti diri, Mohon maaf setulus hati. Assalamualaikum ...